ToP w czytelni: „Prawda jest hipnozą”

/Poleca Joanna/

Znajdź swoją wewnętrzną Boginię, twojego wewnętrznego Boga…

Ostatnio przeczytałam bardzo inspirującą, tajemniczą i jednocześnie filozoficzną książkę znanego, polskiego trenera /coacha Macieja Bennewicza ”Prawda jest hipnozą”.

prawda-jest-hipnoza-b-iext2602501

Mam chyba wszystkie jego książki. Bennewicz pisze poradniki jak stać się lepszym trenerem. Jednocześnie prowadzi kursy dla tych, którzy chcą zostać trenerami. Ponadto napisał także kilka powieści m.in.: „Prawda jest hipnozą”.

Czytając tą książkę podróżowałam z głównym bohaterem między dwoma światami: rzeczywistym i nierealnym. Byłam tak przejęta tą historią, że przez chwilę myślałam, że to, co pan Bennewicz napisał może być prawdziwe. Niesamowite, ale byłam też mile zaskoczona, kiedy myślałam, że wiem już jak ta historia się zakończy, a okazało się inaczej. To dobrze, bo zwykle, gdy czytamy książkę lub oglądamy film można łatwo przewidzieć koniec, tym razem nie było to możliwe. Myślałam, że główny bohater w końcu się obudzi z hipnotycznego transu i wszystko, co przeczytałam było tylko w jego głowie. Lecz wcale nie…

Jedną z rzeczy, jaką uświadomiłam sobie podczas lektury był fakt, że konieczne jest, aby traktować siebie jakbyśmy byli boginiami / bogami. Bóg jest wszędzie i zostaliśmy stworzeni na jego podobieństwo, dlatego w celu poszanowania Boga i wiary (bez względu na to, jakiej), trzeba szanować siebie samego. Teraz rozumiem też, to co jeden z moich nauczycieli tańca brzucha, kiedyś mi powiedział: ”każda kobieta jest boginią, i potrzebuje tylko czasu i chęci, aby ją odzyskać i pokazać sobie i całemu światu”.

Powinniśmy traktować nasze ciało i umysł z szacunkiem. Powinniśmy dawać sobie czas na przygotowanie strawy dla ciała i umysłu. Zdałam sobie sprawę, że ja tego nie robię. W naszym społeczeństwie ciągle pędzimy aby coś osiągnąć, jednocześnie zapominając, że jeśli nie będziemy dbać o siebie każde osiągnięcie nie będzie cenną nagrodą, gdyż będziemy wypaleni.

Dlatego spróbuj na nowo połączyć się ze swoją wewnętrzną Boginią, i spróbuj traktować ją z wszystkimi przywilejami i szacunkiem na jakie zasługuje. Słuchaj tego, co ci podpowiada, gdyż chce dla Ciebie jak najlepiej.

English version of this blog

Skomentuj

  • Najczęsciej klikane

    • Brak
